FACEBOOK stranica . . . . . . . Twitter . . . . . . YOUTUBE Kanal . . . . . . . B92 BLOG

13. 06. 2011.

SVE MOJE GITARE (+ ostali 'pribor za rad')

Moja prva gitara (ruske proizvodnje)





Moja prva električna  gitara ("Clear Sound")
i prvo pojačalo na baterije (pravljeno)
Ovu (ručni rad) gitaricu su mi ukrali u vozu
(na relaciji Foggia - Roma)


Od stare ("Clear Sound") i gitare koju sam kupio u Rimu,
napravljena je ova "dupla" gitara...
Tu je i novo pojačalo
(imao sam ih 2 komada; jedno je bilo rezervno)


Sada sviram na ova dva spojena Ibaneza...
... i na "Crate" pojačalu.


Napajanje ide preko baterije
(može i bilo šta drugo što daje 12 V)

Baterija ima izlaze za 3v, 4,5v, 6v, 9v i 12v

Ako se lepo prikači otpozadi,
može i auto da se startuje!
Dodatni pribor...



p.s. klik na fotose (za uvećanje)...


JOŠ FOTOGRAFIJA:

Knez-Mihajlova (Beograd), 1990.
Nemačka, 1991.
Bratislava, 1992.
Knez-Mihajlova (Beograd), 1993.
Budva, 1993.
Sve moje gitare (+ ostali 'pribor za rad')
Umetničke Fotografije
Razglednica sa mora...




2 komentara:

  1. Баш фина хронологија... Далеко си одмакао од руског парчета дрвета. Свака част.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta ruska je slomljena, k'o što već opisah u jednom od prošlih postova...
    Inače, bio sam na nekoliko trodnevnih turneja u poslednje vreme, ali nisam uspeo da sredim beleške, pa sam na brzinu sklepao ovaj post, da ne bih izneverio pravilo da novi tekstovi ispadaju ponedeljkom...

    OdgovoriIzbriši